دور هم بخندیم!!!
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
- Amir
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» دور هم بخندیم!!!

 امروز صبح ساعت 8:30 از بیدار شدم دیدم مامانم هنوز خوابه(معمولا تا 10 میخوابه)منم بیدارش کردم گفتم ساعت دهه مامیم بلند شد حاضر شد رفت دست و صورتشو شست صبحونرو آماده کرد وقتی حسابی خواب از سرش پرید:

من:مامان یادته میرفتم مدرسه 6 بیدارم میکردی میگفتی 6ونیمه الانم ساعت هشته نه ده

 

کارمند بانکم! طرف اومده پای باجه چک نقد کنه یه نگاهی به چکش انداختم میبینم پنج شیش بار جر خورده بعد با نوار چسب چسبوندنش. چک و برگردوندم میبینم صاحب حساب اینجوری پشت نویسی کرده: "مبلغ چک بیست میلیون ریال صحیح است و پارگی از طرف اینجانب میباشد!!!! "

 

بچه های کلاس ما ، خیلی سوتی میدن. یکی دیگه اش رو مینویسم:
سر کلاس ادبیات نشسته بودیم، درس هم در مورد افعال امر و نهی بود،قرار بود هر کلمه ای که معلم میگه به 6 صورت فعل امر و نهی تبدیل کنیم. نوبت به یکی از بچه ها رسید، معلم گفت: فعل « آهی کشید» رو صرف کن.
پسره بعد چند لحظه با صدای بلند گفت: آآآآآآآآآآآآآآآه
دقیقا آه رو همین قدر کشید. خود معلم ادبیات تا چند دقیقه داشت میخندید.

 

یه خواهر زاده دارم دهه نودیه.هنوز دو سالش نشده
دست باباشو میگیره میبره تا خواهرشو دعوا کنه.بعد خودش رو مبل میشینه تماشا میکنه و میخنده
اینا بزرگ بشن چه هیولایی میشن

 

عروسی پسر عموم بود یکی از پسرا دومادو بلند کرد رو شونه هاش و میرقصید، یه ده دقیقه ای که رقصیدن اومد یجوری بذاردش زمین که هیجان داشته باشه یهو خم شد که این بپرو از رو شونش دوماد سر خورد کف زمین رو زمینم قالی پهن بود نتونست خودشو جمع کنه سر خورد یه متر رو زمین اسکی کرد
یعنی آدم تو سازمان ملل ضایع بشه ولی تو عروسیش کتلت نشه
:دی

 
یه خواهر زاده دارم(فکر کنم فهمیدید دهه هشتادیه) شهرستانن.یه هفته اومده بود خونمون
روز اول : دایی میشه برم اتاقت بازی کنم
روز دوم : جای کتابای من تمام عروسکاش رو چید
:روز هفتم : دایی اتاق من رو بهم نریزی ها.من دفعه بعد که اومدم نیگاه میکنم که بهم نریخته باشی
 
نظراتتون فراموش نشه


نظرات شما عزیزان:

المیرا
ساعت14:15---3 بهمن 1391
هیچکدوم نمیاد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Amir تاریخ: سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت